Bez povoleného JavaScriptu není tento web plně funkční!

Práva a povinnosti uživatelů linky důvěry

Vloženo: 20. května 2008

Uživatelé mají právo na:
  • Dostupnou péči bez rozdílu pohlaví, rasy, původu, náboženské a sexuální orientace, řeči, handicapu, politického přesvědčení a socioekonomického postavení.
  • Diskrétnost, zachovávání mlčenlivosti o okolnostech případu ze strany pracovníka i organizace.
  • Citlivé a empatické zacházení.
  • Anonymitu.
  • Poskytnutí služeb zdarma, pouze za cenu běžného telefonického hovoru.
  • Poskytnutí kvalifikované péče.
  • Aktivní přístup k řešení své situace.
  • Přerušení nebo ukončení kontaktu.
  • Možnost činit vlastní rozhodnutí.
  • Možnost žádat jiného krizového interventa.
  • Poskytnutí informací, včetně kontaktu na jiné organizace poskytující psychosociální služby.
  • Uplatňování stížnosti na pracovníka, kvalitu služby a organizaci u vedoucího LD, ředitele organizace, Výboru občanského sdružení, Valné hromady nebo jiné organizace řešící problematiku lidských práv.

Uživatelé jsou povinni:
  • Nebýt slovně agresivní, krizového interventa ani ostatní uživatele služby slovně nenapadat a neurážet.